Tuesday 11 October 2011

thanks daun keladi :)

assalamualaikum semua :)



macam biase setiap petang sejak ayah masok hosp,
mmg aku g hosp lawat ayah dengan mak,kakak,along,jaja,n kak yin..
tapi semalam aku g hosp dengan mamat nie hehe

sape dy nie ?

nie la kawan saya,firdaus name diberi..haha
\klik sini kalau nak tahu lebih lanjut/
sebenarnya mmg dah lame kot xjumpe dy nie,sebab dy stdy jauh,kt tempat org..
saya jb jek mampu heheh

thankss dauss sebab sudi lawat ayah kite :)

lepas blik dri hosp ingat teros balik rupenyer ade org nak belanje makan..
haha tapi yg memilih tempat adelah saya haha..
wlop0n xberape sure dengan jln yg berselirat kan bandar tu,kteorg tetap redah..haha
dan akhir nyer sampai jugak..

\okey muka aku suke gler kan,abaikan/


dan rupenyer sejak sejak belajar jaoh jaoh nie org tu ade sedikit rabun la..
haha..pepe p0n smart kan..
\mata kita elok lagi haha/ 


heppy sgt dapat jumpe dy,sebab lepas abs jek spm tahon lepas tros xjumpe2
n baru semalam dapat jumpe dy balik :)

hari khamis nie dy ade test muet kt sk skudai\sekolah saya/
dan
hari khamis nie jugak hari ulang tahun dy..

semoga bejaya dauss :)
gembira selalu .

thanks dauss bawak kita g hosp :)
thanks dauss lawat ayah kita :)
thanks dauss belanje kite makan chiken chop :)
thanks dauss dapat rase daus bawak kereta :)

TERIMA KASIH .

2 comments:

  1. assalamualaikum . sama sama linda . ^ _ ^ . tengs gk tnjukkn kte tmpt mkn 2 . hehe

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam..hehe..okey samesame jugakk..tempat senang ingat bole la tunjuk kn hehe

    ReplyDelete