Saturday 1 October 2011

hari ini aku.


hari nie aku dapat bagun lagi.
hari nie aku dapat pakai baju sekolah.
hari nie aku dapat pergi sekolah.
hari nie aku dapat pakai name tag baru.
hari nie aku dapat bawak beg berat \ :( /
hari nie aku dapat main hujan.
hari nie aku dapat pakai kasot basah,akibat hujan tadi\seronok/
hari nie aku dapat g toilet selalu\asik nak wewit jek.sejuk haha/
hari nai aku dapat belajar dalan kelas.
hari nie aku dapat buat soalan kira2 pengajian am dkt dpan\go0d job/
hari nie aku dapat duduk atas lantai kt sekolah\xsuke xsuke!/
hari nie aku dapat hw belambak\tok 2 hari punya/
hari nie aku dapat tengok kawan kawan.
hari nie aku dapat jalan tengah terik\time balik panas plak ishh/
hari nie aku dapat tempat duduk dekat dalam bas.
hari nie aku dapat makn mee sup mak\sedap/
hari nie aku dapat jalan jalan.
hari nie aku dapat beli selendang baru\suke suke/
hari nie aku dapat makan roti canai\2 keping/
hari nie aku dapat dengar lagu yang aku suke.
hari nie aku dapat tengok benda yang aku suke.
hari nie aku dapat senyum,ketawe,menangis.
hari nie aku dapat tahan perasaan aku.
hari nie aku dapat cium mak.
hari nie aku dapat tengok mak,ayah,along,kakak,kak yin,jaja.
hari nie aku dapt tengok muka aku sendiri \cun haha/
hari nie aku dapat lagi jalan dengan sempurna.
hari nie aku dapat mendengar dengan sempurna
hari nie aku dapat lihat lagi dunia yang sempurna..

DAN 

hari nie aku masih lagi dapat bernyawa/bernafas dengan sempurna

terima kasih ALLAH..I LOVE U





2 comments: