Friday 23 September 2011

dia sahabat bijak !

MOHAMED FIRDAUS BIN NORDIN

Feer Nordin


"kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita,
kerana kawan yang baik akan sentiasa menghargai kawan baik nya."

kawan lelaki yang terbaik pada aku selama 18tahun aku hidup..
wlop0n aku ramai berkawan dengan kawan kawan lelaki.
jujur aku cakap dia tak sama n tak serupa mcm kawan kawan lelaki yg lain !


dia pandai okey..sgt pandai .
mmg aku xbole kalah la dgn dia..
pandai buat kayra lagi.. hehe  
thanks for TEMAN COMEL :)
sekarang nie dia stdy kat uitm puncak alam..
asasi sains.
antara pelajar cemerlang kt sekolah dulu..
bangga dapat kawan dgn dia..
thankss dauss..

dulu setiap isnin mmg 1 sekolah asik ngok muka dy amik hadiah kt perhimpunan..
hebatkan..
tu p0n sebab kelas terbersih jek hahha..
tpi bukan 2 jek..banyak lagi yg korg xtawu..
bia jek la dy yg tawu haha..
(sory dauss)..


tahap pendiam dia sangat la tajam (pada aku la )..hahah
seperti mana yg di ketahui aku sangatt la kep0h,tapi dia sangat la pemalu..
tp dia masih bole melayan aku punya meraban..haha
korg ade ? haha


baik !
baik baik baik baik baik baik baik..
 tak tawu nak gambar kan macam mana..
kawan la dlu dengan dia baru twu macam mana baik dia..
xterkata.. :)


aku kenal dia masa form5..
tp sebenarnyer aku dah jengok2 dia dari form 4 lagi..
dia xtawu k..hahha
walaup0n kteorg baru kenal tp aku sgt hargai dia..
aku rasa aku dah kenal dia macam 19tahun lamanya..
aku percayakan dia..
dia xpenah nak sakitkan hati aku lagikan nak buat aku marah..
aku percaya semua org senang bila berkawan dengan dia..

wlop0n dah jarang jumpe dia..
sebab masing2 dah jauh,dah bz..tp xpe
kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baiknya.
dan aku tawu dia sekarang heppy dengan kehidupan baru dia yg makin mencabar nie..
moga satu hari nanti,dia dapat capai ape yang dia nak..
jangan putus asa..
kita sentiasa doakan daus berjaya dan bahagia..
amin


p/s : sory kita xpandai nak berkarya.harap xserik tok terus berkawan dengan kita :)

3 comments:

  1. hahaha . terima terima kasih kasih linda . happy kte bce . terase cm baik sgt pulk kte . pdhl xd la sgt kn . hahaha . ukei , insyaALLAH kte akn kwn smpai ble2 . dan kte pn doakan linda n fmily terutamenye ayh linda sentiasa sihat . aminnn .
    lg 1 , sbnanye puncak alam , bkn puncah alam . huhu . tp xp . its ukei . =)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. heheh sory salah tipe lak..okey sekarg da betol kan da hahha..thankss ae..sory kalau ade terase ker ape ae kte ckp kt atas 2 heheh..pepe p0n takecare kt puncak alam :) hehhe

    ReplyDelete