Saturday 15 October 2011

teman sejati :)

NUR FAAZURA BINTI KASIDIN


nak kenal tak sape orang yang penting dalam hidup aku selepas family ?
nie la kawan terbaik aku..
segalanya pasal aku dy akan tahu.
sedih aku,gembira aku semua dy tahu..
senang cter semua pasal aku dy tahu..

orgnya sgt la penyabar.
thanks faa,sebab paham setiap ape yg aku rase..
klo ade ape ape,dy la org pertama yg aku cari  tok cerita n luahkan semuanya..
sayang sgt kot kat dy..
susah aku klo aku xdek dy..
xdek sape yg boleh faham aku selain dy..
kawan dengan dy,dri darjah tiga sampai la sekarang..
korg ade ? haha

mane aku pergi mesti ade dy..
ape dy beli ,aku beli jugak :)
semuanya sama..
amik lesen samasama..
kerja tempat yang sama..
citarase sama..
stdy samesame..
duduk dalam bas samesame..
beli barang samesame..
pergi sekolah samesame..
xsempat nak jadi nurse p0n samesame.hahah
segalanya sama haha

wah sejati kan..
okey sila berdiri,dan bangge sambil berikan tepukan yang gemuruh hahah



syukur sgt sebab ALLAH temukan aku dengan dy..
moga kte berjaya samesame k faa.. :)

sayang kau sangat sangat !


No comments:

Post a Comment