Monday 24 October 2011

al-fatihah buat ayah .

assalamualaikum :)




hari nie 23 oktober 2011..
dah 6 hari ayah tinggalkan kami sekeluarga..
dan perasaan sedih xkan boleh hilang,tp aku hanya mampu bertahan..tu jek aku mampu..
hari hari aku masih terpikir dosa dosa yang aku penah buat kt ayah..
pada aku macam terlalu banyak dosa aku pada ayah..
maafkan adik ayah :(
hari hari jugak aku selalu teringat pasal ayah..
apa aku buat semua aku terbayang ayah..
ayah terlalu baik..
tapi
terlalu cepat rasenyer ayah pergi..
macam mana la kehidupan aku bila bergelar anak yatim nie ?
ya allah..ko tabahkan la hati,kuatkan la semangat aku..
mungkin ade hikmah disebalik cerita nie..

ayah meninggal hari selasa,18 oktober 2011
 pukul 2.20 ptg..
waktu aku,mak tengah sembahyang zohor..
xsempat nak tgok ayah hembuskan nasafnya yang terakhir..
rasa mcm nak pitam bila baca msj dri kakak yg ayah dah meninggal..
asik teringat2 sampai sekarang bila tengok ayah dah xbernyawa..
ya allah ,kau kuatkan la semangat kami sekeluarga

ayah meningggal di bilik pembedahan time nak masukkan kamera dalam badan.
ayah mengalami pendarahan yang teruk dalam badan..
usus ayah pecah..
hati ayah dah tahap yang paling kritikal.\tahap4/
tapi sebelum nie ayah sehat,sehari sebelum ayah pergi p0n ayah masih sehat..
memang xsangka
mungkin allah lebih sayangkan ayah..

maga ayah aman di sana..
dan ditempatkan ditempat orang2 yg beriman..
 al-fatihah buat ayah :)

rindu ayah .

No comments:

Post a Comment