Friday 23 September 2011

suri rumah hahah



2 hari xsekolah 2 hari la aku menjadi suri rumah sepenuh mase .
huh aku dapat rase kan cm mane penat nyer mak buat keje nie hari hari..
sangat mencabar..nak kejar mase lagi..
fuhhh

kenapa plak aku yg kene jadi suri rumah ?
ce teke ce teke hahah

sebenarnya ayah masuk hosp lagi..
jadi mak kena la teman ayah kat hosp..
dan aku la kena amik alih tugas mak sementara waktu nie..

xpe aku xkesah asal aku dapat tolong mak..
jage rumah..
jage adik tisyar,jaja dgn syira..
aku dapat masakkan makanan tok family p0n aku da heppy..
lagi2 mak yg makan,,
sedap kan mak adik masak hahha..

wlop0n aku kemas rumah mungkin xsesempurna mak,
tapi aku puas hati bab aku dapat buat sume 2..
korg ade ?? hahah..

pepe p0n tok ayah moga ayah cepat baik
dan boleh cepat balik.. :)
harap lepas nie jangan masok hosp lagi.. :)


No comments:

Post a Comment