Wednesday 7 September 2011

riangnya beraya di desa :D



gembira mmg xterkata bila menjelangnya hari raya..
sama la aku..
hari raya mmg paling aku nanti2kan..
tp seperti yg da di jangka DUIT RAYA yg di miliki
merosot secara mendadak..
sedihh..#adat la ko p0n da besa linda..agak2 la kan..
yg paling bertuah adik aku la..amboi ko ja berkepok ae duit raya #jelesss

okey tinggal pasal duit raya kita cita pasal hari raya hahah..
hari raya pertama biasa la setiap tahun yg laki2 sume pergi sembahyg raya,
kami si dara di rumah sedok mengihangkan makanan
dan selebihnye kteorg mekup mekup hahah
cucu hj montel ramai okey..
bila di kumpulkan lbeh kurang 60 org..
wahh heppyy
balik jek sume dri sembahyg raya sesi bermaaf maafan

jaja sayamg kak linda kann 


sory mak adik banyak buat salah..sedih nyer muke makheheh


lepas bermaaf maaf baru la sesi menternak lemak bermula


lepas da beraya uma atok belah mak..
bergerak plak g kampung ayah dekat batu pahat..
sekejap jek singgah uma akak ayah..
tp kt situ la kte puas berposingg hahah


si maniss..aku paling maniss

ganassss

okey kteorg adik beradik sume gedik gedik
tp heppy..jangan jelesss


cerita hari raya ker2 pulak kteorg kerabat hj montel sume pergi jemputan rumah terbuka timbalan perdana menteri . dato muhiyddin yasin

korg ade ? xdek kan hahh
sila jeless

okey sume makanan sume la sedap..
mmg xhengat dunia okey kteorg makan..
bukan sllu dpt makan free yg sedap2 kan..
lihat la di meja itu..malas nak cerita lagi hahha

okey makan punye makan perot plak buat hal..
macam macam..
nie la muke time perot meragamm
tetap comell hahah

pOSING LAGI

hari raya ker tiga punya cerita pulak dalam sejarah aku buat dodol dengan kerabat haji montel sume..
wahh mmg bestt..#mmg la best bb aku tengok jek hahha
yg jdi mangse mengacau dodol ialah herohero hj montel la..
dodol dirasmi kan oleh haji montel itu sendiri...
wlop0n atok kurang sehat tp tetap turun padangg! caya la

antara antara nya

tadaaa nie la org kuat PENGACAU DODOL hahah
ewah ewah..

okey hari raya keempat punya cerita aku da pulang ke rumah ku..
rumah ku syurga ku..
bye bye bukit serampangg..

kuning biru pinkk..
biru yg cun haha..


SELAMAT HARI RAYA SEMUA..
MAAF ZAHIR DAN BATIN






No comments:

Post a Comment