Friday 16 September 2011

enjoy !


okey guy !

hari nie hari khamis kan..
hari yg di tunggu tunggu oleh sume student pra_u
hari last exam tok frist exam..
camner 2 ??hahah

akibat terlebih memerah otak aku dgn kawan kawan pra_u aku
g la mengisi perut yg kempunan nie..
ewah ! hahah
selepas selesai memerah otak 3 hari lamanya..
#xdek la perah sgt 

lokasi yang dipilih untuk menternak lemak
 mcDonalds taman u 


 student student yg terlibat untuk menternak lemak


NUR AZLINDA 
 NUR FA'AZURA
 NURUL AFIQAH
 NURALMAZAH 
 NURUL ASYIKIN
 SALIH SALI

Nuralmizah Jamaludin
 miza spesial sikit hahah..


menu yang dipilih untuk menternak lemak

kami berlima punya menu

nie untuk miza..miza mmg spesial hahah



makan punya makan punya makan sampailah senak
amikaw !
seronokk bole heheh..
lepas da makan dapat la pulak aiskrem free..
mcflurry milo supreme
mmg terbaikk !
aku dengan faa jek okey yg bertuah..hahhah

yg paling lebih mesti la sesi amik gambar kan.
mengambil gambar banyak banyak mmg la kje kteorg..
i like amik gambar..
hahha
#banyak lagi malas nak masukkan  hahah

tiba la masa pulang..
kami ber6 menaiki kelisa..
bagaimanakah keadaannya ?
cube bayang kan sejenak 
hahha
knp plak aku yg kne duduk depan ??
kenapa x bunga si saleh nie yg duduk depan ?
hah malas la nak bagi alasan nyer ae..
korg pikir la sendiri hahah
sekali lagi aku ulang 6 orang okey..
harap korg dapat mengisi jawapan itu hahha

pas hantar jek si fika kteorg beraya sekali rumah dia..
dengan pakai bj sk..mmg xpernah dibuat..
tp aku peduli ape ? hahah

sempat okey beraya..hahaha..

mmg best..
thanks eqin kos tompangkan kereta  n bawak kteorg jalan jalan tanpa mengira minyak yg digunakan..
nanti bawak lagi :)


ikhlassss
okey  muka orang yg kekenyangan akibat daripada menternak lemak sebentar tadi !


terima  kasihh semua :)



2 comments: