Sunday 28 August 2011

untungla buka dalam kereta.

haha
 berbuka yang paling sedih :(
dalam ketera okey kteorg buka..

wah gempak kan..
perghh menyirap..

agsana full gler kot sampai sume tempat makan xdek kosong..
mmg gile org jB nie bershoping !
xhengat dunia..

al list ko bagi la kan tempat tok aku buka..
arghh sedihh..

xpe la kan pengalaman baru bersama cik ikin dgn cik miza..
romentik kan makan dlm gelap,
sampai mengigit2 tulang ayam kfc..
hahah..
wlop0n gelap makan tetap kne habis okey..
xmahu ekot perangai syaitannnnn !

btw aku sebenarnyer pergi berlima..
tp salih ng fika dyorg buka dengan kwn dyorg dri EC..
dyorg dah booking tempat dyorg..
untung la kan..

nie sume pengalaman yg xbole dilupakan..
aku suka..dpt pengalaman baruu..

untuk ikin thankss sanggup bawa aku naik kate ko yg comel 2.. :)
untuk miza thankss jage kan beg time aku sembahyang :)
untuk fika thanks ajar kan pakai selengdang,nty raya aku prektikkan k heheh :)
untuk saleh thankss jdi drebar kteorg.. :)

Nurul Afiqah Maharani
 love love..

No comments:

Post a Comment