Tuesday 16 August 2011

separuh ramadhan sudah :)

assalamualaikum manusia :)

alahamdulilah hari nie da 15 hari kte sume puase kan..
dan hari nie jugak la semua corong2 redio sebok dok putar lagu2 raya..
wahh makan bertambah+ la aku nyer xsabar nak raye nie hehe..
relex linda lg 2 mggu jek kot..
okey aku sabar !

haha hari nie nak cter sikit la kan 
memandangkan da 15 hari puase aku xpenah p0n nak tunjok menu2 buke aku.
tp bb hari nie spesial kan,meh la aku tunjok kasi ko teliur hahah

 amacam ? 
sedap kan..
aku yg ketol2kan dy,yg goreng dy dan aku jugak yg masok kan sambal ng timun dlm perot dy.
.senang cter segalenyer aku la hahah


 ayam masak asam pedas mak aku punyer yg paling sedap..
mak korang xsedap cm mak aku nyer heheh..nyum nyum

murtabak kt tepi 2 bukan family kteorg yg buat,tp kak lia yg bagi heheh..

pepe p0n aku kenyang..alhamdulillah..

pas dah kenyang aku kemarok dengar lagu raye..lantak la kan hahha..
selamat hari raya !

No comments:

Post a Comment