Saturday 20 August 2011

persiapan raya ?

assalamualaikum manusia :)

td xsempat nak belik2 tudung kat u mall..
sebb da nak tutp da..#okey sedih
tp dapat gak beli ank tudung,jadi lah hahah..
sok g lagi..

pasal persiapan raya 1 p0n xsiap lagi kot ! argg
tp bole dikatekan setiap hari mggu aku sefamily kua g jalan,
but,aku nyer barang yg xbeli2 haha..
org lain atlist da de gak barg yg da beli..aku ??
xtertarik ktenyer..#gasak ko la linda hahah..
yelar org lain ade duit sendiri,syok la kan,kte nie ?
nak arap kan org jek..#ceh ayat sedih haha
whatever ! xdek sape kesah :(

tp kan ayah da bagi duit beli barang raya,yuhuu syokk nyer !
terimakasih ayah muah muah
kak yen p0n nak bagi jugak katenyer !
wah besttt..thankss yen muah muah

tp aku tetap xbeli lagi..
haha sebb nyer aku bz la,xkan 2 p0n xtwu..
okey sekiannn heheh



jalan jalan gosok mata jek :)

No comments:

Post a Comment