Sunday 28 August 2011

balik kampung..baii

hari nie nak balik kampung..yehee
balik bukit serampang..
nak ekot? meh la
heheh..
tol minyak support sendiri la kan..

da ramai okey sedara yg dah sampai..
okey xpe..
lambat cikit jek..

dri semalam packing baju sampai hari nie masih xsiap2..
hadoii lembab..
bilik p0n masih berkecah dengan baju2..
segala baju klo bole nak bawak..
macam sebulan nak balik mak aii !

segala persiapan alhamudillah sume nyer siap..
xdek 1 p0n xdek hahah..
raya sakan la katekan..
tp xbpe nak sakan la kan..
naik sekolah da exam..
perghhh nyirapp..


exam exam,raya tetap raya hahah

tahon nie cm semangat aku nak raya.
wlop0n aku twu duit raya yg aku akn dpt thon nie makin susut..
okey xpe..
mungkin semangat bb aku da dikategori kan sebagai org yg cukop umor kot..
cewahh geli dengar hahahha..

okey malam nie aku gerak dgn family aku  jek..
xkonvoi2 cm thon sebelom2 nie..
so xdek la nak terkejar2 kan..
mesih bole cool nak update blog time org lain sebok buat kerja..
ade aku kesah ?? 

xsabar nak raya..
over kan haha..
yelar family belah mak ade 9 adik beradik okey..
sume masih ade..
n thon nie sume balik..
wahh gumbira..
duit raya,ehh lari niat plak hahha

selalau malam raya kami kerabat haji montel akan makan besar..
yuhuu..
nak sup tulang lagi la,mee rebus mak p0n cun jugak..
mane 2 p0n bole hahah

harap perjalanan ker kampung semua nyer selamat..
aminn



No comments:

Post a Comment