Friday 14 December 2012

finally ~ yahuuu

assalamualaikum semua :D

haha finally~
habis sudah semuanya.
good bye skudai. good bye kerusi, meja, makmal komputer,kantin,surau.
good bye cikgu cikgu skudai. this last I am sure will miss my teacher .ohh
and i want to say good bye kat buku buku tebal n good bye kat baju sekolah :). 
wow bahagianye rasa bila dan tak pegang buku buku tu semua n dah tak dek nak gosok gosok  baju sekolah ni lagi ! 13 tahun okey aku pakai baju sekolah. ohh lamanye .

gua chaw dulu skudai. bulan 3 kita jumpa lagi :)

 haha menyempat. tinggal buat kenangan  :)


azreen pon nak jugak ! hahah


haha buat seketika ni aku tak nak pegang kau !





bye skudai, banyak suka duka yang aku dapat dari sekolah ni, tukar kelas la,tukar aliran la. perangai ~ haha
banyak kawan kawan baru dan makin mesra pulak. tak dek la asyik nak berkawan dengan orang dari sekolah kangkar jek kan haha. bila sekolah desa skudai ,kangkar,taman u, mutiara, taman tun, dan banyak lagi sekolah bergabung 1 sekolah sememangnye semakin mesra n best ! yeay !

 i will miss u :D




aku bangga jadi budak tingkatan 6 !


No comments:

Post a Comment