Saturday 15 December 2012

lepak time !

yehaaaaaa..

okey semalam plan 1 dah jalan. tapi tu baru plan 1 banyak lagi plan yang belom jalan . cewah~
sebenarnya ni memang plan yang paling awal yang kiteorang buat tapi tiba tiba kata nak pegi starhill nak beredam kononnyer tapiii hmm hampehh ! last last amik balik plan asal.yeheee.
tapi tak pe next time kita boleh pegi, bukan jauh sangat pon starhill tu kan, bak kata salima kat starhill bau "tahi kucing" kurang ajar ! hahah. okey tunggu hilang bau tahi kucing tu baru aku pegi hahah.
kalau nak tahu aku memang pro bab mem-plan plan ni. tu asal la banyak plan plan yang ada . haha belagak sekejap.

seronok memang seronok sampai nak termuntah muntah sebab kehausan. nampak dongeng kan muntak sebab haus ? haha tu la lain nye aku. haha kau hado ?
okey sebanarnye aku bukan nak cerita sangat pasal aku, just selit sikit sikit untuk tatapan umum haha gler !
first game main asyik nak ketawa  n nak jerit jek keje tu pasal sampai haus. 
masok game ke 2 and 3semua dah longlai ~ 
ade yang terjatuh la, ade yang rosak kuku la, sakit tangan la mana taknye main 3 game 60 kali baling, amik kau ! nak sangat ber-bowling kan rasakan ! hahah.
pepepon yang aku boleh cakap memang heppy sangat sebab first time ber-bowling dengan dyorang !
tapi yang sedihnyer dalam 3 game tu 1 strike pon aku tak dapat. kurang ajar.! tapi tak pe epul pon tak ade strike jugak .ade geng haha. katanye "aku nak bola laju jek " wak lu bola laju kalau tak strike baik tak yah hahah apa la epul ni !
yang lain semua ade strike, faa, onti,salimah yang jarang main pon ade strike. arghhh malu gua !
tak pe next time gua balas, lu orang tunggu jek hehe *belagak*

tadaaa. ni la kaki kaki juara ! juara ke ? 



ni la tempatnya~ 


go faa go ! aku yang tak go go :/

tak dek sapa boleh lawan azu ! caya la lu

salima punya gaya. wiwet hahah

gua ape kurangnya. ada gaya tak ? haha


 ni la antara askar askar nya. tambah lagi sorang faa :D






okey macam biasa kat cerita cerita melayu mesti ade jek makan makan kan, haa sama la macam kiteorang setiap kali keluar mesti nak makan , tak sah kalau tak makan, tak sempurna rasenyer hahah
dari skudai terus ku bawa terbang anak anak burung ini pergi ke jusco untuk santapan makan malam, cewahhh ~hahah. tapi anak burung nya tak cukup 2. tasha dengan azu tak join. yang pergi hanya 5 anak burung and 1 bapak burung. hahahha !

jonny's time :D


masak masak :D


 sebelum...

selepasss. brrrrr. alhamdulillah :)

okey last one, ini bapak burung punya. tak ada sapa boleh amik hahah.

 faa, juita, salimah !
epul, linda,azreen :D

makan tomato konon. phuii ! hahaha

 comel tart dengan salimah .


pandang camera la faa ! haha

tak ada saa lagi comel selain kami ! yeayyy

 muka muka kekenyangan .




pisssss. suka sangat yang ni ! comel semua ;D

okeyyy ! ini la 5 anak burung itu. tadaaaaaa. haha cun kan :D




kami sangat memerlukan antara 1 sama lain kerana dengan adenya mereka la buat hari hari kami semakin cerah,gembira,riang dan sentosa. ehh macam mana taman pulak haha.
okey I really love all of my friends. I hope our friendships will never give up any time. very homesick you.
bye :D

No comments:

Post a Comment