Wednesday 27 July 2011

yuhooo :)

assalamualaikum manusia :)

heheh dalam sejarah kot sejak aku dpt lesen berbulan2 yg lalu
 smlm aku dpt melepasi pulai perdana 
yg sedang sesak dengan kenderaan yg berpisu2 menuju ker pasar malam waktu itu..wow
good linda :)
myb pd korg dr teratai ker pulai perdana tu ape la sgt,
mcm sekangkang kera kan,
but pd aku perggghhh mmg dlm sejarah la kan..hahah
bangge siot..

wlop0n time nak naik bukit boleh termati lak enjin bab pkai gear4..
sengal !.mmg undor balik la kan.
.tp 2 la yg berlaku..
 dengan penuh ilmu di dada,
aku praktik kan skil  aku masa kt latihan institut memandu dl,
time naik bukit ! hahah..
tarik handbrek,tekan mnyak kuat ckit,
masok gear 1,rse kereta bergerak ckit,tros tron kn handbrek..wow..
tp xla seskema 2 aku wat kan hahah..
dengan kakak aku yg memekak dlm kereta,
dengan faa yg kelihatan cuak tanpe mmberi sebarang resp0nd,
tanpa aku peduli aku tetap troskan pejalanan aku..hahaha

xpe sikit2 lame2 membukit kan..mle2 pulai perdana,pastu bandar..
perghhh tross bandar ko ! haha
sumpah jeles ngok org yg da de lesen cm aku tp boleh bawak g mane2..
aku ? hahah..
xpe aku boleh tuggu tok family aku berikan kepercayaan kat aku :)
*ayat nak poyo !
mgkin tunggu aku beli  kereta sendiri kot br aku ley gerak ahaha
xpe aku sabar :)

AKU TETAP USAHA TOK DAPATKAN
.
.
.
.
.


dapat sebijaik macam nie p0n da okey :)
tp klo bley nak yg lagi cun hehe..


SEMOGA BERJAYA LINDA !

No comments:

Post a Comment