Monday 25 July 2011

rasa bersalah




sorry !
tu jek yg dapat aku ugkapkan dalam hati..
aku xsuke betol la,klo aku rse bersalah cm nie..
ble xcakap macam xpuas,klo dah bersuare aku sendiri yg merana..
urmmm..
mungkin nie antara 1nyer ..
kdg2 aku rse bersalah dr segi menyusahkan org lain..
klo b0leh sume bende aku nak buat n nak pakai duit sendiri,
tapi aku xtermampu tok menangung..
mungkin pada dia(mak,ayah) xberkire dengan ape yg dy bagi pada aku,
tp aku dpt rse kan betape baiknyer klo segala hal aku lakukan sendiri..
tp ape kan daye..
aku bukan punyer tanah yang berekar2 untuk digadaikan..
ble bersalah da membelenggu musnah mase aku  tok beberape hari
 sbb dok pkir pasal bende alah tu jek..
xpe la sekarang bialah aku rse bersalah dulu..
tp aku janji dengan diri 1 hari nanti aku xakan nak sakit kan jiwe aku dok pikir pasal nie..
kemon LINDA kemon 

rase cam nak nangissss

No comments:

Post a Comment