Saturday 23 July 2011

tingkatan enam :)

assalamualaikum awak !
 malam nie nak cter la kehidupan aku sekarang nie kan
 sekarang aku samb0ng tingkatan enam.. 
ckg kte tingkatan enam adelah pelajar yg b0leh dikategori kan 
sebagai orang yg berfikiran matang ..
yeker ? hahah
mase sk0lah menengah dula aku xpandang p0n form6 nie..
bb dlm pikiran aku cme nampak poly,poly,poly hahah..
tp akhirnyer aku kat sini jugak..
nasib badan..tp xpe aku suka..heheh
meh sini aku tunj0k kwn2 tingkatan enam aku yang matang nie..
ohh yang nie dimana ada aku pasti ada dia hahah..
dia la yang kawan yang paling faham aku..
sayang faa :)


okey kelas burokk !







subjek yang boleh beku kepaleotak !







dan tadaaaa
nie la budak tingkatan enam yang bakal berjaya suatu hari nanti..
insyALLAH :)

No comments:

Post a Comment