Friday 30 November 2012

lega :D

assalamualaikum :D
 alahai rindunya dekat kebil-kebil saya. haha
tak tahu kenapa hari ni perasaan nak ber-blog tu meluap luap. haha
mungkin sebab aku gembira sangat kot dengan hari ni.
and sebab ape pulak aku nak suka dengan hari ni kan ?
ce teka ?
hah
 sebenarnya, semua paper essey dah settel aku jawab, alhamdulillah.
dapat sikit aku bernafas dan boleh lompat lompat sikit.
actually aku ade lagi 2 paper sebenarnya, paper BM1 dengan PAM1.
tinggal soalan objektif, tapi aku risau jugak, tak boleh amik smbil lewa .kadang kadang paper ni yang membantu kot kot paper lagi 1 hancur ke kan. haha


macam ni la keadaan nye aku bila study, haha serabot !
lepas ni dah tak dek dah macam ni, haha. 

harapan aku biasala mesti la setinggi gunungkan, macam orang lain jugak.
aku harap result yang bakal aku dapat ni boleh bantu aku unuk kehidupan yang lebih cerah, dan cita cita nak masuk u macam kawan kawan lain tercapai,. amin :D


good luck linda. aku perlukan kata kata semangat !yeayy


No comments:

Post a Comment