Sunday 13 November 2011

kerja baru .

assalamualaikum semua :)

semalam hari first aku  kerje jadi promoter dekat pakaian baby\cuddles/..
kerja tak dek la penat mane,tapi lengoh kaki sebab tercegat jek..
sakit tumit..mane tak nyer 8 jam aku berdiri non stop..hebat ! haha
kerja aku balik balik lipat baju yang sama..nasib baju baby..
sume comel comel..macam aku yang comel nie haha \perasann/
ramai gak la costemer yang datang nak cari tu la nie la,aku buat konon konon tahu jek,
aku tunjuk jek mane mane aku suke,pas tu biar la dy cari sendiri hahah..
maaf la ye saya budak baru bekerja.

tapi kerja nie lebih lebih okey dari kerja mc'D dulu.
kerja kat mc'D sume sakit,kaki sakit,tangan sakit,hati sakit,senang sume la sakit..
tapi kerja mc'D macam  tak rase 8 jam bekerja,kalau kerja nie balik balik aku tengok jam,dan aku rase jam tu macam tak bergerakkk..aduhaii..
yang best kerje kat sini sejuk jek..seronok tak yah nak bertungkus lumus macam dulu..

dengan sape aku kerja kat situ ? ce teke ?
tak payah nak teke mesti sume tahukan..
dengan my best friend la \faazura/..tak dek la sunyi. agak agak bosan kiteorg borak la..
tapi borak kne slow slow nanti dapat surat amaran..wow takotnyer..tapi ade aku kesah ?
haha cam gengster plak bunyi dy..

pengalaman diri dapan mematangkan seseorang\cewah ayat haha/



No comments:

Post a Comment