Friday 11 November 2011

zaman silam ..

assalamualaikum semua :)

alhamdulillah bernyawa jugak aku sampai hari nie.
hari nie hari jumaat,tarikh cantik okey 11.11.11
fuhhh..
dengan tarikh yang cantik nie ramai gak la yang aku tengok semua orang sebok amik kesempatan nak kawen la bertunang la,beli kereta la n macam macam la.
yelar tarikh cantik kan..sape tak nak,aku p0n nak hahha..
11.11.11 memang tak kan ade lagi tarikh cam tu\memang la kan/haha
tapi tak pe kalau korg korg yang tak sempat nak kawen ker,ape ape ker dekat tarikh yang cantik nie tunggu la tahon depan ae,tahon paling last kalau nak tarikh yg cantik cam tu..tapi bulan desember la..
12.12.12..perghhh lagi meletop kan..hehe
tp kalau tahon depan tak dapat gak,memamg tak kan dapat lagi sampai bila bila la jawab nyer..sebab bulan ade 12 jek..

okey la sebenarnyer tujuan utama aku bukan la nak jadi perunding hari hari korg,
tujuan sebenar aku cume nak amik kesempatan kat tarikh yang dikata kan cantik sangat tu untuk kasi korg imbas kenangan kenangan yang mengamit kenangan manis,pahit,kelat,masam..sume ade la haha..kenangan yang tak kan hilang wlop0n ditelan masa..\cewah ayah/ hahah 

mari kita kembali ker zaman silam :)

ZAMAN KERUSI KAYU.

2 PANDAI (2001)
hahah comel gila,dok sebelah cikgu tu.tocang dua lagi haha..
pakai baju sukan p0n jadi amik gambar .

4 MAHIR(2003)
fuhh..pengawas perpustaan tu..tangan macam pengantin haha


5 MAHIR(2004)
tengok sape yang paling ganjil ? baju biru tu..hitammmmm


6CERDIK(2005)
haha tudung terkulop..

\gambar darjah 1dengan darjah 3 tak dek.cameramen sembelit/


ZAMAN KERUSI PLASTIK.

3B3(2008)
HAHA malas nak komen.. time baru nak naik..\poyo/


4 ERT(2009)
kelas terbest,terbaik,tengok muke la kan,ayu jek sume..hehe


5 ERT(2010)
wahh paling aku rinduuuuuu..sayang sangat time nie..
sume besttt !
mamawatif sayang :)


\gambar tingkatan 1,tingkatan2 tak dek,cameramen cirit birit/


okay tamat la aku mengimbas kenangan kenangan aku di bangku sekolah,wlop0n bangku nyer lain lain hahah
seronok okey bila tengok gambar lame lame nie balik..
buat aku gelak gelak n tak sangke yang aku dulu penah kecik haha..

mungkin setiap org boleh heppy bile tengok gambar pakwe kan,tapi aku boleh heppy tengok muke time muke rentong rentong aku dulu dulu..tak percaya.tengok la balik kat atas..
gambar aku sume rentong hahha..tapi sebenarnyr bukan aku sorang jek yang rentong tapi semua hahah..
kelakar la..

gambar nie elok kalau simpan sampai ker tua.bagi anak cucu tengok betape comel nyer kita dulu 
HAHAH

okey terima kasihh..

2 comments: