Wednesday 21 December 2011

aku dengan nombor 8 .

haha 
assalamualaikum semua.
hari nie rase macam nak cerite sikit pasal hal aku, pasal hal ape ?
pasal no 8 dalam hidup aku 
no8 nie mmg banyak kot ade kene mengene dengan aku.
aku p0n tak tahu kenapa.
 mungkin sebab aku suke no 8 kot tu la rase mcm ade kene mengene jek dengan aku hehe..
meh samesame kate list kan .


  • okey aku lahir 8 hb.tapi bukan bulan 8 la, bulan satu,haha saje nak ingat kan.
  • dalam kad pengenalan (i/c) aku jek ade 3 kali no 8 kat situ.
  • saiz kasut aku kadang kadang aku main sebat jek kasot kakak aku yang saiz 8 walaup0n besar.HAHA
  • kadang kadang dalam beg duit aku mesti ade rm8,tapi selalu nyer rm2 jek.
  • aku selalu bebel kat adik aku berulang ulang sampai 8 kali.\tipu,aku tak pernah bebel/ :D
  • aku bangon pukul 8.haha yeker ?
  • sehari aku tengok tv 8 kali.
  • aku nak ade anak p0n 8 org.mak ai ramai haha
  • aku anak ker 4.tapi 4 bila dah tambah dengan 4= 8 kan. 
  • time amik SPM,PMR p0n aku amik 8 subjek jek.
  • kadang kadang dalam sehari tu 8 kali jugak aku menguap.
  • okey tengok boyfriend aku ZAQUAN ADHA pakai jersi no berapa ? 8 kan. haha
  • hari hari pukul 8 mesti aku bukak tv3.tengok berita.\tipu/
  • adik aku jaja lahir 18 hb.ade gak la 8 nyer kat situ.
  • arwah ayah p0n meninggal 18 hb jugak.
  • umur aku sekarang p0n dah 18.\janji ade 8/






I LIKE 8.
haha nampak menarik kan 8  dalam hidup aku.sume orang mesti ade no yang dyorg suka kan.
aku suke no 8 mungkin korang bole pilih no selain no 8.HEHE .



\dalam suke ade jugak dukanya/



No comments:

Post a Comment